Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2009 16:39 - хората с увреждане и намирането на работа
Автор: ismailov Категория: Други   
Прочетен: 1230 Коментари: 0 Гласове:
0



здравеите драги читатели на моят скромен блог искам във тази статия да разкажа колко съм не доволен и със какви неща се сблъсквам докато обикалям на сам на там и си търся очяно работа
искам да подчертая че аз сам с нарушено зрение което обаче не пречи да работя добре на компютър дори бих казал и по добре от някои зрящи те поне така се наричат ама колко са зрящи нее много ясно
за сега си търся работа в интернет саитове куито дори не си и правят труда да испращат на потребителите си поне един е маил за това че обявата им е приета или получена
но това е друга тема
идеята мие че като ида на интервю за работа и се почват едни безмислени ама безмислени въпроси от рода на ама ти сега как работиш с компщтър
ама ти сега как ще се предвижваш до работното място и тн татък
и другото което ми прави впечатление е това че все се правят някакви измилсени форуми по хотели на сам на там където няма никаква организация и е само пуполиска история
няма  кои да те разведе из щандовете със така наречените работодатели няма кои наи малкото да ти каже за какво става въпрос
не знам до каде ще я караме така ама не вървят на добре нещата
и после ще ми кажат че нямало дискриминация и така на татак
ами така е драги читатели
аз ще продължавам да си търся така прословутата работа като ИТ 
и те ще продалжават да си ме режат и после да парадират пред европа
колко многоооо били правели за хората с ъвреждания в нашата страна
а да и наи интересното е че назаначат един двама на инвалидни кулички и ето вижте гледаите ние назначихме хора на работа
дааа ама има и други хора дето нее задължително да са на инвалидни колички и да са инвалиди
нее ли така ?



Тагове:   увреждане,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ismailov
Категория: Технологии
Прочетен: 341679
Постинги: 204
Коментари: 15
Гласове: 139
Спечели и ти от своя блог!
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930